NASZE KURSY

 

 

 

 

 

 

 

 

Aplikuj

 

 

 

 

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE DLA GD - GDS PRO

 

 

OPIS KURSU: Każdy, kto kiedykolwiek widział prezentacje na imprezach typu GDC, czy Gamescom wygłaszane przez osoby anglojęzycznie wie, jak dobrze są one prowadzone. “Wystąpienia publiczne dla GD” to specjalistyczny kurs dla osób z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem, biorących aktywny udział w krajowych, czy międzynarodowych konferencjach branżowych, w trakcie których opowiadają o swoich grach na etapie ogłaszania, kampanii, releasu, czy postmortemów. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wystąpień publicznych od podstaw, aż do poziomu profesjonalnego. Podczas warsztatów uczestnicy poznają i przećwiczą takie zagadnienia jak: zachowanie na scenie, mowa ciała, techniki wpływu, przygotowanie prezentacji od strony technicznej, wywoływanie określonych emocji, emisja głosu, odpowiadanie na trudne pytania, panowanie nad publicznością.
Program został przygotowany przez Anetę Wronę, jedną z czołowych trenerek medialnych w Polsce, prowadzącą sesje coachingowe dla osób publicznych: dziennikarzy, aktorów, sportowców, polityków i przedstawicieli biznesu, dziennikarkę radiową i telewizyjną z wieloletnim doświadczeniem. Poprowadzi ona też ponad 80% zajęć.
Kurs obejmuje jedenaście spotkań, raz w tygodniu, w Warszawie.

 

 

PROGRAM KURSU: Najważniejszym założeniem kursu jest wzmocnienie naturalnych lub wyuczonych zdolności, wprowadzenie nowej wiedzy, wielokrotne przetrenowanie nowych umiejętności i wyprowadzenia ich ze strefy “wiem” do “potrafię”, aż do osiągnięcia profesjonalnych kompetencji w zakresie wystąpień publicznych i prezentacji.
Zakres szkolenia:
1. Pierwsze wrażenie.
W jaki sposób zrobić dobre pierwsze wrażenie? Osoby otwartej, pewnej siebie a nawet kompetentnej? Jak w kilka sekund zbudować podwaliny partnerskiej relacji?
2. Komunikacja niewerbalna. Praca z głosem i artykulacją.
Jak osiągnąć właściwe tempo mówienia i artykulację, żeby zostać zrozumianym? Jak pozbyć się dystraktorów, czyli wszelkich “zakłócaczy” przekazu, czyli rzecz o bełkocie, mamrotaniu, “yyyy”, “tak naprawdę”, “po prostu”, “generalnie”, ogólnie”, “w każdym bądź razie”, “jakby to powiedzieć” i “jakby”. Jak brzmieć jak rasowy dziennikarz, aktor albo prezenter? Praca nad ułaskawieniem “gadziego mózgu” odbiorcy.
3. Komunikacja niewerbalna. Mikroekspresje i mowa ciała.
Jak nawiązać i utrzymać kontakt wzrokowy w rozmowie jeden do jednego a jak z grupą niczym Kaszpirowski? Jak przełamać lody odpowiednią mimiką? Jak gestem, postawą ciała i ruchem scenicznym oczarować publiczność i zrobić wrażenie profesjonalnego mówcy?
4. Storytelling.
Jak dostosować przekaz do ekstrawertyków, a jak do introwertyków? Jak podbić mózgi wzrokowców, kinestetyków i słuchowców? Jak ułożyć strukturę prezentacji wykorzystując efekt świeżości i pierwszeństwa? Techniki retoryczne: mówienie pytaniami, malowanie obrazów słowem, teasing, presupozycja i invers set up.
5. Jak radzić sobie z publicznością.
Czego dowiedzieć się przed prezentacją, czy spotkaniem, czyli reaserch profesjonalnego mówcy. Jak od pierwszej chwili zaangażować publiczność i “użyć” jej tak, żeby pracowała na nasz sukces? Jak unikać odpowiedzi na trudne pytania oraz jak na nie odpowiadać?
6. Etykieta spotkania biznesowego.
Kto kogo wita, kto kogo komu przedstawia, czyli “moja żona - Zofia. Mamoniowa jestem”. Uścisk dłoni - ważny acz niedoceniany element pierwszego wrażenia. Wymiana uprzejmości, czyli small talk - o czym na pewno NIE rozmawiać przed spotkaniem z potencjalnym partnerem biznesowym. Wymiana wizytówek, kontaktów. Jak w 30 sekund przedstawić siebie i swoją działalność, żeby rozmówca chciał pytać o więcej? Co po spotkaniu? Znikam, czy wręcz przeciwnie?
7. Zarządzanie czasem przekazu.
Jak zrobić piorunujące wrażenie, kiedy mamy do dyspozycji 30 sekund, dwie, pięć, piętnaście, czy strasznie dużo minut, czyli od elevator pitch, przez TED, do OMG (Ogarnąć Mówienie Godzinami).
8. Techniki wpływu.
Kontrakt z uczestnikami spotkania czyli jak przejąć nad nimi kontrolę w pierwszych minutach. Jak o trudnych rzeczach mówić z lekkością (money money)? Jak nie dać się zbić z pantałyku trudnej publiczności? Jak uzyskać rzetelny feedback po spotkaniu czy prezentacji? Jak radzić sobie z zastrzeżeniami i wątpliwościami publiczności?
9. Sztuka okiełznania mediów.
Czego potrzebuje dziennikarz/bloger, a czego potrzebuję ja i jak to pogodzić? Setka, “puszka”, debata - formy medialne i z czym się je je?
10. Zabezpieczenie techniczne prezentacji.
Jak wygląda sala? Jak siedzi publiczność? Ekrany, czy rzutnik? Zaciemnienie sali, nagłośnienie, mikroport vs. mikrofon i jak ich używać.
11. Power Point.
Dla kogo robię slajdy w PP? Co chcę osiągnąć i jak to zrobić efektownie i skutecznie? Budowa prezentacji - cele i kluczowe przekazy. Oczywiste i zaawansowane narzędzia do budowy prezentacji. Czego unikać, czyli podstawowe i najczęściej popełniane błędy przy budowie prezentacji. Jak zarządzać treścią prezentacji, żeby wzmacniała przekaz prezentującego? Zdjęcie, obraz, film - obróbka na potrzeby prezentacji (GIMP). Triki w użyciu PP, czyli przycisk, o którym nie wie nikt.

 

 

WYMAGANIA: Co najmniej dwa lata ciągłej pracy w branży gier wideo. Na niektórych zajęciach uczestnicy powinni posiadać laptop z zainstalowanym Power Pointem oraz GIMPem.

 

 

NAJBLIŻSZY PLANOWANY TERMIN: Wrzesień 2017

 

CENA: 3900 zł brutto

 

 

 

 

Aplikuj

 

 

 


 

 

NASZE KURSY
 

Oferujemy dwa rodzaje kursów: tym, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z tworzeniem gier lub nie mają dużego doświadczenia na tym polu - to kursy oznaczone GDS. Z kolei kursy GDS PRO skierowane są dla pracowników branży z dużym doświadczeniem oraz osób posiadających już wiedzę w zbliżonej dziedzinie, a ich ukończenie pozwala na osiągniecie statusu wysoko wykwalifikowanego specjalisty.

 
 

Roczny kurs skierowany do osób, które wcześniej nie miały do czynienia z tworzeniem gier wideo. Obejmuje przekrojowo zagadnienia niezbędne do rozpoczęcia pracy w tej branży. UWAGA: uzależnia od gamedevu :-)

Ponad trzymiesięczny kurs przygotowujący profesjonalnych animatorów ze specjalizacją tworzenie gier. W programie oprócz rozbudowanych zajęć praktycznych, unikalna możliwość wzięcia udziału w sesji mocapowej.

circle gray
Marketing dla indie deweloperów - GDS

Kurs obejmujący kompleksową wiedzę z zakresu marketingu gier, począwszy od przygotowania strategii komunikacji, poprzez szczegółowe planowanie harmonogramu, aż po przydatne sztuczki i triki pomagające w realizacji działań promocyjnych.
UWAGA: KURS W PRZYGOTOWANIU.

Jedenasto tygodniowy, zaawansowany kurs z zakresu wystąpień publicznych skierowany do osób prowadzących prezentacje podczas imprez branżowych, pracowników działów marketingu, ewangelistów i innych, którzy chcą się dowiedzieć jak porwać tłumy.

 

 

 

 

 

 

NASI PARTNERZY

11bitStudiosLOGOmocapPIXEL